Even zeiken met: Shanna Krijnen

• door

Onze nieuwe rubriek: nu al beroemd én berucht. Vandaag gaan we weer even heerlijk ongegeneerd zitten zeiken. En dat doen we met Shanna Krijnen: het kleine, maar grote geweten van Urinetown. Dus pak een kop thee óf een glaasje ranja en geniet van een nieuwe ‘Even zeiken met’.

Shanna Krijnen
Kleine Eefje – Het geweten van het verhaal

Unidos Even zeiken met Shanna

Dus… Hoe klein ben je nou eigenlijk dan?
Nou, dat valt best wel mee hoor. Ik ben 1.60m, dus zo klein is dat niet. Toch?

Hoe was jij als jong meisje?
Heel erg anders dan Kleine Eefje. Ik was een stuk meer introvert, maar kon daarentegen af en toe ook wel scherp uit de hoek kon komen.

Jij begint een opstand. Waar protesteer je tegen?
Wekkers. Het is toch niet te doen iedere ochtend weer. Wie die dingen uit heeft gevonden mag een week z’n plas ophouden. Of een blaasontsteking en geen toilet. Of… nou ja je snapt het.

Leukste rebel in een film of musical?
Dat is Bobbie Goud natuurlijk! Waarom? Dan moet je maar gewoon komen kijken naar Urinetown?

Waarom naar Urinetown?
Kijk, ik weet dat de titel vreselijk is, maar laat je daar niet door afschrikken! Het is een bizar maar heel origineel stuk, zeker door de eigen draai die onze regisseur eraan heeft gegeven. En alle Unidossers kijken er naar uit om te doen waar we goed in zijn. Dat maakt het waard om te komen kijken!

Wat zeg je nou? Heb jij nog geen kaartjes besteld voor Urinetown op 20 of 21 mei? Ga ze dan gauw bestellen via de Stadsschouwburg Velsen. Zouden wij heel leuk vinden!