Het artistiek team

Martijn Egelmeer – Regie: Martijn nam met succes deel aan stijldanswedstrijden en studeerde ‘Vormgever Reclame, Presentatie en Communicatie’ aan het Sint Lucascollege en ‘Musicaltheater’ aan Fontys Hogeschool voor de Kunsten. Hij was o.a. te zien in ‘De Drie Biggetjes’, ‘Assepoester’, ‘Dokter Dolittle’ en ‘The Sound of Music’, maar was ook achter de schermen actief bij ‘Daddy Cool’ en was Resident Director bij de jubileumtour van ‘The Sound of Music’. Daarnaast is Martijn sinds 2011 actief als freelance drama-/zangcoach en als regisseur/choreograaf bij verschillende musicalverenigingen.

Timo Pronk – Muziek: Timo is geboren op 1 maart 1982 in Zoetermeer, groeide ook op in Zoetermeer en is begonnen met blokfluitlessen op 8-jarige leeftijd. Op 11-jarige leeftijd begon hij met dwarsfluitlessen en vanaf 15-jarige leeftijd met pianolessen. In deze periode heeft hij ook geacteerd, gezongen en gedanst bij musicalgroepen, waaronder het Nederlands Musical Ensemble. Op 16-jarige leeftijd heeft Timo als dirigent samen met Émile Chappin (piano) stichting theaterorkest.nl opgericht en is nu nog steeds muzikaal leider, projectleider en bestuurslid van dit orkest. Na de middelbare school heeft hij de opleiding docent muziek gevolgd en afgerond aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht (HKU). Na de opleiding heeft Timo verschillende koren, orkesten en theatergroepen muzikaal geleid, waaronder het Rijswijks Jeugdtheater. Tegenwoordig woont Timo in Linschoten (Utrecht) en is hij begonnen aan de master dwarsfluit op de HKU, afdeling Jazz & Pop.

Sanne Ooms – Choreografie: Sanne, Unidos-choreografe van het eerste uur, is al jaren actief in het professionele danswerkveld. Eerst als danseres in binnen- en buitenland, nu als choreografe in verschillende stijlen. Terwijl ze met haar kennis en expertise menig musicalvereniging naar een hoger niveau tilt, beheert ze ook haar eigen stichting waarin dans centraal staat en werkt ze als extern stagebegeleider voor Codarts.