HET ARTISTIEK TEAM

REGIE /
Martijn Egelmeer

Martijn nam met succes deel aan stijldanswedstrijden en studeerde ‘Vormgever Reclame, Presentatie en Communicatie’ aan het Sint Lucascollege en ‘Musicaltheater’ aan Fontys Hogeschool voor de Kunsten. Hij was o.a. te zien in ‘De Drie Biggetjes’, ‘Assepoester’, ‘Dokter Dolittle’ en ‘The Sound of Music’, maar was ook achter de schermen actief bij ‘Daddy Cool’ en was Resident Director bij de jubileumtour van ‘The Sound of Music’. Daarnaast is Martijn sinds 2011 actief als freelance drama-/zangcoach en als regisseur/choreograaf bij verschillende musicalverenigingen.

MUZIEK /
Bas Jongsma

Bas is geboren en getogen in Velsen en speelt al ruim 25 jaar piano. Als repetitor en orkestpianist heeft hij ruime ervaring met het begeleiden van solisten, koren, muzikanten en theatervoorstellingen. Naast Unidos werkt Bas in het dagelijks leven bij het Ichthus Lyceum in Driehuis en is hij muzikaal leider bij verschillende musicalgroepen in Noord-Holland. Bas zal tijdens de voorstellingen het professionele Unidos live-orkest dirigeren.

CHOREOGRAFIE /
Sanne Tuijl

Sanne, Unidos-choreografe van het eerste uur, is al jaren actief in het professionele danswerkveld. Eerst als danseres in binnen- en buitenland, nu als choreografe in verschillende stijlen. Terwijl ze met haar kennis en expertise menig musicalvereniging naar een hoger niveau tilt, beheert ze ook haar eigen stichting waarin dans centraal staat en werkt ze als extern stagebegeleider voor Codarts.